09~11~28.

idag bär det av till marieholm av alla ställe för att fira jonna, som fyller 20, grattis sockertopp!
precis varit nere på systemet, och hade beslutsångest, försöker hålla mig borta från öl i nuläget, så blev lite cider, eller en jävla blandning cider rättare sagt!
köpte även lite annat smått & gott, men nu får jag sluta handla, redan alldeles för mkt pengar som gått åt.

tänkte försöka pimpa mitt nya linne lite ;o där är redan silver kedjor på, men jag vill sätta dit lite guldiga så jag kan ha mina stora örhänge ;o

har så JÄVLA ont i min mun, så nu har jag slutat snusa.
och måste till tandläkaren om det inte läker ihop sig snart.
så är jag på dåligt humör så vet ni varför, haha.
har bara gått några timmar och känns som jag redan klättrar på väggar.

nee, blir snart in i duschen, men måste vänta och se om mami hittar det duschmunstycket jag vill ha ;o haha!

känns som jag har delad vårdnad om minstingen här hemma, från och med nästa år, så ska han vara borta 9 dagar, hemma två veckor, osv.
han kommer bli superförvirrad stackarn. haha :)

ska försöka ge mig på lösögonfransar idag också, sist gick det inte särskilt bra faktiskt ;o
vissa säger ta på det innan sminket, andra efter.
wish me luck!

ha en trevlig lördag kväll fuckers! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0