09~11~25.

igår var det en månad till julafton ;| det här året har gått alldeles för fort.
jag fyller 21 om en månad och två dagar, tjugojävlaett.

idag kom efterlängtade pengar, varit utfattig i flera veckor ;o
så idag gick jag och köpte "julklappar" till mig själv, en film (transformers 2) ett måste, ett par leggings med skinndetaljer, ett linne med kedjor, samt lite nytt smink. köpte ett lite dyrare nagellack denna gången, för märkte att mitt röda från h&m färga av sig på allt jag råka nudda, typ våra gaderober ;| haha. så vi får se om pris gör någon skillnad.
men iallafall, behövde lite nytt nu till helgen när vi ska iväg till Jonnas 20 års partaj. :)

vi ska ha ett fördjupningsarbete i historian och jag har bytat ämne tre gånger nu, inget som är sådär, det vill jag skriva om, så det går inte så bra just nu.

sitter med hårfärg i nu, jag har äntligen orkat ta den jävla hårfärgen som stått i badrummet en månad nu.
ser redan att det blivit alldeles för ljust på ETT ställe, som inte går att dölja, bra jobbat sara!
hatar blondering ska sitta i äckligt länge, 45 jävla minuter!

nee nu ska jag kolla på so you think you can dance.
sen blir det sista rundan med hundarna.
sen blir det csi.
sen blir det criminal minds.
sen ska jag sova.
ha det bra!

tyvärr så funkar det inte och ladda upp bilder, datahelvetet säger att jag inte har behörighet till mina egna bilder!

Kommentarer
Postat av: Dorpan

JAg har oxå det linnet med kedjor, men dem ramlade av när vi va ute... så säkra dem innan du använder det=)

2009-11-25 @ 23:19:53
URL: http://dorpansjulblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0