09~11~18.

vilket jävla väder, rent ut sagt!
jag och mami var precis ute med doggisarna, och mackebus tål inte när det blåser såhär, så han blir helt skogstokig, så helt plötsligt får han för sig och jaga en massa löv, och jag var inte riktigt med i svängarna så han drog omkull mig och drog mig en bit på gräsmattan, haha! gjorde skit ont, faktiskt.

skulle visst bli ännu värre också det här ovädret, storm helt enkelt!
och mami ska såklart jobba så jag får ta hundarna själv sen, så har jag brytit alla ben i kroppen sen så vet ni vem ni ska skylla på!

har varit skit dålig på att uppdatera, men har inte haft tid eller ork till att sätta mig vid datorn.
plus att jag inte vill sitta här för jag startar en massa klipp och försöker lyssna på musik och mitt ljud fungerar fortfarande inte, blir tokig.

nått annat som gör mig tokig är den jävla flis skiten som satt sig i min fot, kan inte trampa ordentligt, gör mög ont.

kvällen består av:
ostbågar
bonde söker fru
paradise hotel

sen får vi se vad tv:n mer erbjuder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gå in o kolla i min butik och rekommendera den till dina vänner hihi,,,, tyvärr ha jag bara små stl nu men det kommer större så småningom=D

Kramelikram

2009-11-24 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0