09~11~12.

usch, vad jag har mått dåligt efter vaccin sprutan, men jag är ändå glad att jag tog den, blev ju inga överdrivna biverkningar, jag går fortfarande framlänges och jag kan prata!
men det känns som det är på bättringsvägen iallafall, har haft en jävla huvudvärk, ont i hela kroppen, varit dunder yr, och usch!
men läste i aftonbladet idag att en man som hade blodpropp i lungan hade dött av svininfluensan, så tack gode gud att jag frisk nu!

imorgon måste jag iallafall orka ta mig ner till stan, måste in på banken och ordna lite saker, och sen handla hem lite inför helgen, mami ska ju jobba fredag & lördag natt så blir en lugn helg för mig, hemma med hundarna.
så ska handla hem lite gott och bara sitta och lata mig.
tyvärr kan jag inte vara med och fira Linas födelsedag bara ;/
det är så himla skönt och ha mackebus hemma, lämnar inte mig en sekund, och han och bertha är så himla söta, dom ska försöka ligga i samma korg, och ligger och sover brevid varandra hela tiden :)

blir tokig, vill ha tillbaka ljudet på min daaator!
hälften av grejerna på det nya jag fick, windows 7 ultimate sak, vill inte funka heller.
får väl ringa kusin igen, han lär bli tokig ;/ haha.

för övrigt, blir jag så jävla förbannad.
du vet, och du bara skiter i vilket.
finns inget och prata om, få tummarna ur röven istället och gör något åt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0