09~11~10.

jag var helt säker på att det var onsdag idag, men icke!
tisdag som gäller, och idag ska jag gå och ta vaccinet mot svininfluensan, varit super osäker på om jag ska ta den eller inte, men mitt imunförsvar är inte som det en gång varit så får väl ta smällan om jag blir sjuk av sprutan.

jag mår dunder konstigt, förstår inte vad det är, kan inte sova ordentligt, vit som ett spöke, yr hela tiden, förstår inte vad det är, känner mig bara jätte konstig och gjort i 3 dagar nu, men får ändå pallra mig iväg till skolan idag.
går knappt och vara hemma därifrån, allt går så fort så är man borta en vecka så har du missat en hel epok i historian, haha.

nej, får väl göra mig redo för att åka iväg.
skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0