09~11~05.

usch, vad jag har varit dålig på att uppdatera, men det blir bättre efter lördag när min dator inte längre är som sirap.
jag skulle ha gjort massor idag, skolan - avklarad, handla - halvt(?), städa - icke!, färga håret - ork? fixa&dona överhuvudtaget - inte alls.
så nu får jag gå upp tidigt bara för det, för jag glömde hälften jag skulle handla, och jag måste städa innan snorvalpen kommer hem.
sen kommer lina hit och äter middag, bakpotatis med skinkröra, yummi!

sen på lördag kommer min kusin hit och ska fixa min dator lite, tack gode gud.
och så ska vi umgås och spela wii, och michelle kommer också hit, super kul, år och dar sen hon var hemma hos mig.

och för er som inte visste så kommer mackebus hem IMORGON, jag ska ha båda hundarna själv i helgen, för mamma och hennes pojkvän ska iväg under helgen, men ska bli en upplevelse, sen behåller vi macke hemma :) äntligen!

nej, jag borde gå ut med bertha en sväng, men hon ligger och sover så gott på mina huvudkuddar.

jag har nästan abstinens, har inte handlat något på evigheter, och känner att jag vill ha den där klänningen på ellos, skit söt! men bara den, sen får det räcka tills nästa pengar.

ha en trevlig helg fuckers! :D


älskade, älskade, snorvalp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0