09~12~31.

nyår då.
inget speciellt detta året.
sitter hemma med doggisarna.
lillan är superrädd, tycker så synd om henne. hennes favorit plats när det åskar och smälls raketer är i badrummet, så jag har bäddat till henne där.
mackebus, skäller typ på alla raketer så det är ett jävla liv på honom.
jag fasar för tolvslaget.
men jag har varit ute med dom vad det räcker nu.
dom välte mig ute, någon som smällde världens bomb och då stack båda, på vars ett håll så det sluta med att jag föll! haha.

ne, vid tolvslaget blir det varken ett gott nytt år med vänner, eller en nyårspuss av någon läckerbit.
utan jag kommer sitta på ett täcke i mitt badrum, med världens sötaste bertha och världens snyggaste macke!

det var egentligen så att michelle skulle komma idag, men var lite rädd för hon skulle ha tråkigt, inte så kul när jag får springa och se till så hon inte rymt och man blir mer orolig helt enkelt, så jag hoppas du har kul hemma snuttan!

jag och mami åt en nyårsmiddag iallafall, fläskfilé & färska champinjoner med en helt underbar sås (dijonsenap, cantadou - vitlök & örter, biff-fond, salt & peppar) tror det var allt, sjukt gott iallafall, och klyftpotatis och en sallad, och till efterrätt blev det vaniljglass med uppvärmda jordgubbar, muuums!


gott nytt år.
ha lite kul för mig med, tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0