09~12~28.

idag, tog jag ett beslut, om mig själv, för mig själv.
gammalt skräp kan fortsätta hålla sig borta, och jag behöver faktiskt inte någon av er.
folk som inte kan tänka längre än näsan räcker, behövs inte.
den enda personen jag ska tycka om i slutändan, är mig själv.
och då måste man tyvärr säga adjö till vissa, och välkommen till andra.

det här kanske inte låter så "klart" för er, men för mig är det solklart.
jag vet vad jag ska göra nu.
och det må vara hur jävla själviskt som helst, men vem bryr sig.

det här kommer vara det viktigaste för mig, allt annat får vänta.
jag måste få ordning på detta, nu.

usch.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: michelle

jag hoppas inte att jag är en utan dem som du ska säga hejdå till? :(

2009-12-29 @ 15:41:55
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0