09~12~24.

julafton, och snön har fått ligga kvar ;o
men egentligen känns det som vilken dag som.
ska snart ta mig i kragen och börja göra något här hemma.
det behövs städas, diskas och torka golven.

idag blir det lite smått julfirande hos oss, mormor & moster Lena kommer och tittar på Kalle Anka sen blir det mat!
Mamis pojkvän kom inte trots allt. Så på kvällen blir det bara jag & mami, blir säkert lite yatzy och något annat spel och bara mys med doggisarna.
Jag avskyr verkligen nästan all julmat.

+ köttbullar
   potatis
   kanske lite skinka också.

- lutfisk
  sill
  äcklig kål
  ägg (äter bara äggvita, haha)
  grovt bröd
  sånt äckligt, ris något, usch! 

mm, det finns mkt mer jag inte tycker om.
men jag ska ju inte bara gnälla på julafton, för igår fick jag köpa hem precis vad jag ville ha ;o
så jag har köpt potatissallad med örter, köttfärs till köttbullarna, LJUST bröd och god ost, för det kan jag äta!
sen massa godis istället, haha!

för övrigt, så hatar jag bingolotto.
mami vann 100 kr, så det betala det vi slösa på lotter, haha!

jag har inte köpt någon julklapp till mami än, och inte hon till mig heller.
hon sa igår när vi var och handla att jag skulle välja ut en julklapp, så tog jag hårfärg, enda jag behövde!
ska beställa min mobil ju, för den är SLUTSÅLD överallt. så behöver inget annat.

så, från oss alla, till er alla, önskar vi en riktigt God Jul.


Kommentarer
Postat av: michelle

svar: åh, fick du den parfymen?! lyllos :)

jag köpte den till mamma och så fick jag ingen själv, haha.



jag hade en jättemysig jul och det hoppas jag att du också hade, sötan?



ses på lördag!

2009-12-25 @ 10:21:28
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0