09~12~21.

FEMTONJÄVLAMINUSGRADER!
FEMTONJÄVLAMINUSGRADER!
FEMTONJÄVLAMINUSGRADER!





ville mest säga att jag fryser ihjäl, jag vill inte gå ut, den som tar mina hundar ikväll är en ängel!

bara 3 dagar kvar till julafton, och det hade varit otroligt tråkigt om det blir som dom säger att vädret ska bli så pass mycket varmare, så det regn och allt smälter bort ;o
det kan vänta till efter julafton.

tänkte att jag måste fota lite till min projektarbete också, men den enda gången jag är ute så har jag hundarna med mig och så skicklig är jag inte! haha.
hade varit mysigt med lite snö oväders bilder :)

usch, jag vet inte riktigt vad jag ska bjuda på, på min födelsedag?!
eftersom det inte blir förrän 9 på kvällen, först tänkte jag något kall mat så man inte behöver passa tider, men vem fan vill äta iskall mat när det är 15 minus grader ute? ;o
jag får komma på något! :)
jag vet på ett ungefär vilka som ska komma nu också, blir bara dom närmaste!

nej, nu ska jag ta mig något att äta och sen slänga mig framför en film.
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: michelle

jag kommer, jag kommer! :D



och ja, svinkallt ute!

2009-12-21 @ 22:32:36
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0