09~12~20.

varit en relativt lugn lördag, städat som vanligt, bakat muffins - som blev överdrivet stora och smart som jag är klämde jag ihop så många som möjligt på en plåt så det hade t.o.m läckt ut på hela golvet, genom hela spisen, förstår inte riktigt det där, men där stod hundarna överlyckliga och slicka i sig smet, haha!
sen la jag och mami i vars en soffehörna och kolla på pirates 1 & 2 :)
och nu ska jag snart hoppa i säng, ska bara orka.
man gör inte allt för mycket om dagarna nu fast man är ledig, för jobbigt och försöka ta sig nånstans i all snö, tåg är inställda, så jag går bara ut om jag måste och det är när hundarna håller på och kissa på sig!

4 dagar kvar till julafton och jag börjar bli lite stressad, jag skulle egentligen inte fira jul, men sen blev det fler och fler inbjudna hit på julafton så nu måste jag köpa julklappar, så jag och mami ska iväg på lillejulafton och handla med alla andra sistaminutarna!

har fått min första present också, tack bror och helena :)

godnatt!


Kommentarer
Postat av: michelle

vad fick du?! :D

2009-12-20 @ 20:13:11
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/
Postat av: Tuss

Vad fick du för skoj snäckan? ;D

2009-12-20 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0