09~12~17.

snö, snö och ännu mera snö.
det är mysigt nu till jul, men sen kan det vara nog tycker jag.
och det brukar inte vara såhär kallt när det är snö (?!)
solen brukar ju kika fram om dagarna. 

snön är super rolig för hundarna ju, men bertha är inte lika busig som den andra snorvalpen, han står och gnyr vid dörren för han vill ut och så fort vi kommer ner för trappan och han ser snön så blir han helt galen, kan knappt hålla honom i kopplet, han slänger sig och hoppar och jag vet inte allt han har för sig ;o helt skogstokig blir han iallafall. så ska försöka släppa dom någonstans imorgon så dom kan få springa av sig i snön :)

bara en vecka kvar till julafton och tio dagar till min födelsedag ;o 
men blir inget speciellt på min födelsedag, bjuder över lite vänner den 26:e bara.
spela lite spel och käka något gott. 

jag ska faktiskt unna mig och köpa ett tv-spel också. men blir nog först i januari när jag har lite mer pengar.
ska ju få ny mobil och en kombinerad plattång/locktång :)

nej, nu ska jag poppa popcorn och kolla på mona-lisas leende på danmark!

ha det bra!


visst är dom lite lika? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0