09~12~16.

ÅH, vad mycket snö det är!
blir helt överlycklig, det enda minus är att jag märkte att mina stövlar läcker in och dom enda andra skorna jag har är mina uggisar och dom tåler inte vatten särskilt bra. ;s
jag var tvungen att följa med ut och leka med doggisarna i snön, och det blir ju helt tosiga ;o men kul är det!
man blir själv ett barn igen.

tack csn för ni äntligen sluta klödda med mig, nu får jag pengar för 100%, tacktacktack.
vilket betyder mycket pengar i januari som behövs redan nu egentligen, fattiglapp som man är.
ska unna mig själv en klippning och jag måste färga håret, skulle försöka få det ljust men istället är färgen bara dötrist, nej usch. Det behöver inte vara supermörkt, utan blir väl en mellanbrun färg.

usch, jag måste ta tag i mig själv nu också.
kan inte leva såhär.
ska inte bli något jävla nyårslöfte, men jag måste.
det här är en ond cirkel och jag vet inte vad jag ska göra.

bara så ni vet så har jag snart varit snusfri i TRE veckor :D

idag ska jag ha en fixa-mig-själv-dag, ta en lång dusch, rakning, ta bort avskavt nagellack och fixa nytt, borsta igenom mitt hår som nog inte blivit gjort på ett par dagar, haha.
men måste städa idag också, för det blev inte riktigt så igår ;o
och känns som vi har heltäckningsmatta här hemma av hundhår.

nee nu ska jag göra mig lite mat, blir nog lite pastasallad, yuum!


bjuder på en bild på mig & Lina :)

Kommentarer
Postat av: Tuss

HAHA va snäll du är ;D hihi fan vi måste ha en sån kväll snart snäcka :D var länge sen nu!! <3

2009-12-16 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0