09~12~15.

det snöar i massor, och det är så himla mysigt! :)
när det snöar får julen gärna komma, ingen jul utan snö.

varit iväg hela dagen idag och handlat, på city gross och djuraffären i höör och sen lite smått och gott här och där.
mami ska jobba massor nu så är ganska låst med båda hundarna så fick hem allt jag behövde.
ska snart ge mig på och städa också, vi har nog grus till att fylla en hel sandlåda här hemma.
så mami ska ta ut doggisarna i snön medan jag slavar här hemma.

kollade på svenska hjältar galan igår och var då bara tvungen att mms:a in världens sötaste bild på mackebus.
och han var med när jag kolla idag, på sidan 10, det var några bilder och gå igenom det där :)
men såhär söt är han iallafall.



bjud på ett leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0