09~12~05.

lördaaag, och jag sitter här och glor, har pisstråkigt!
inte ett skit på tv, så funderar på att sätta på någon av transformers filmerna och bli nykär i Shia! yuuuum.
igår var jag på inflyttningsfest hos my & tobbe, supertrevligt var det.
folk förvåna mig faktiskt, så tack för igår :)

idag är ingen bra dag heller, mackebus har åkt, kommer inte se honom på en hel vecka, och nu har han varit här i evigheter så det är dundertomt här hemma ju. och människor är helt enkelt bara dumma i huvet.
tro att man kan säga vad man vill, och bete sig som en idiot rent ut sagt. !@?!&!
fick den nya soffan igår och förresten, den var sådär!
men det blev mysigare i vardagsrummet iallafall.

jag har köpt färdiga pannkakor, brukar alltid göra dom själv men tar såna jävla tid och jag får ALDRIG fina pannkakor, sönder överallt så läcker all jordgubbssylt ut ;o


alltså jag måste börja med mitt arbete, satt och kolla igenom idag, men jag palla inte, det sluta med att jag smög in på mtv.COM och kolla de nya avsnitten av the hills och the city. svenska mtv-sidan är superefter med program så det är inte ens lönt.

nee nu ska jag äta mina pannkakor och gå ut med sockertoppen och sen slänga mig under täcket och dö för kvällen :)
hoppas ni har en trevlig lördag.
ha det braaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0