09~12~02.

det är redan december, första advent har varit och det är svinkallt ute!
men ändå vill jag inte påstå att vintern är här, jag vill ha snö, det är varken jul eller vinter utan snö, så är det bara!
vill ut och busa med doggisarna i snön och åka pulka :)

usch måste verkligen komma igång med mitt fördjupningsarbete i historian också, ska skriva om jakten på albinos i afrika, och min lärare tveka såklart för han vet aldrig vad som försigår i saras huvud inte, och jag tror det kommer bli bra!
orkar inte lägga ner någon energi alls på skolan just nu, varför blir det alltid så på slutet, är det inte nu man ska lägga ner allt jävla krut man har?
men nej, då börjar man stanna hemma, segar med arbeten, gör lite som man själv vill helt enkelt.

helgen som var, katastrof.
denna helgen, hem till my & tobbe, förhoppningsvis bättre!

jag isolerar mig för jag orkar inte bry mig.
vissa i mitt liv är inget och hänga i julgranen direkt.
förstår inte ens hur man kan göra så och tro, göh, blir tokig.

don't mistake me for someone who gives a fuck.

godnatt, ha det bra och allt det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0