-

samma dag, många timmar senare.
kunde för tusan inte somna inatt, hade en jävla energi, så kom inte i säng förrän 5 imorse.

morgondagen är lite sådär, vet inte vad vi gör än.
vet inte om mamis "man" kommer ner, han har långt och köra och det är ett riktigt busväder.
men dom lova dock bättre väder imorgon, och brukar ju vara fint på dom stora vägarna.
för isåfall ska han passa doggisarna medan jag och mamma kör iväg och handlar julklappar.
kan han inte komma så får jag fråga mormor snällt om hon vill sitta här och passa dom en stund :)
men kommer inte han, får jag ha mackebus över min födelsedag och så också, det går såklart bra, men han älskar ju alla, väldigt intensivt, haha.

där är snö, och julpynt (dock ingen julgran, rädd att mackebus kissar på den, haha!) men känns inte alls som det är jul ;o
det är julafton, kalle anka, paketer, allt, om bara två dagar.
haha, jag har bett mamma köpa hårfärg till mig i julklapp, det ska bli lite mörkare igen.
men får säkerligen något lite till, men ska ju få en telefon sen. :)

måste bara säga, kollade lite på Anna Ankas jul, och hon ska egentligen inte ha mer uppmärksamhet.
men för och se ut som 50, klä sig som 60, och ha åsikter som en 100 åring, så är hon helt jävla pantad.
nej, blir kalle för mig detta året också. jag tycker hon är rolig till en viss gräns, men hon skulle stannat vid svenska hollywoodfruar, för det här är mest patetiskt.

nej, ut med doggisarna snart, sen ska jag kolla på tomb raider 2 idag, inget annat på tv, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0